Painileiri

Kysy tai kommentoi Kuha.:n sanoituksia.

Valvoja: Kuha

Painileiri

ViestiKirjoittaja karhuwaari päivämäärä Ke Helmi 08, 2006 16:43

Olen alkanut vaivaamaan päätäni niinkin joutavalla asialla kuin yhtyeenne "Painileiri" kappaleen, joka on ilmestynyt TKTKTL-levyllä Soviet-Kuha-alaotsikolla, sanoituksia. Sanoitukset ovat muuten erittäin ymmärrettävät(tai, no... ainakin niistä saa selvää) ihan loppua lukuunottamatta. Voisinko siis mahdollisesti tiedustella kyseisen kappaleen sanoituksia, joko kokonaan, tai ainakin loppupuolelta.

Kiitän, vaikka ette antaisikaan mieltäni tyydyttävää vastausta.
karhuwaari

ViestiKirjoittaja sim0n päivämäärä Ke Helmi 08, 2006 17:28

Arvoisa Vanha Karhu,

Vaikka en Kuha. - nimiseen "yhtyeeseen" kuulukaan, kehottaisin Teitä katsomaan vaikkapa "yhtyeen" kolmannen albumin, Tohtori Krabolan Telekineettisen Testilaboratorion tekstiliitteestä, josta löytyvät sanoitukset kaikkiin kyseisellä albumilla esiintyviin kappaleisiin.
"Rock ei ehkä pelasta maailmaa, mutta saa aikaan sopivissa määrin mielenterveysongelmia." -Juha Kuha
Käyttäjän avatar
sim0n

ViestiKirjoittaja karhuwaari päivämäärä Ke Helmi 08, 2006 17:57

sim0n kirjoitti:Arvoisa Vanha Karhu,

Vaikka en Kuha. - nimiseen "yhtyeeseen" kuulukaan, kehottaisin Teitä katsomaan vaikkapa "yhtyeen" kolmannen albumin, Tohtori Krabolan Telekineettisen Testilaboratorion tekstiliitteestä, josta löytyvät sanoitukset kaikkiin kyseisellä albumilla esiintyviin kappaleisiin.

Arvasin, että ne sanat löytyvät kyseisen levyn kansivihkosesta, mutta koska olen rahallisesti epäpätevässä tilassa vielä viikon, olen tutustunut vasta noin viiten kappaleeseen koko Kuha.-yhtyeen tuotannosta. Biisien määrää tietokoneellani ovat rajoittaneet sekä moraalini, että DC++ nimisen vertaisverkko-ohjelman käyttäjien Kuha.-tiedottomuus.

Yhtyeelle kuitenkin tiedoksi, että minusta(kin) tulee yhtyeenne rahallinen kannattaja varmaankin ensi viikon perjantaina.
karhuwaari

ViestiKirjoittaja Juha Kuha päivämäärä Ke Helmi 08, 2006 18:42

karhuwaari kirjoitti:Yhtyeelle kuitenkin tiedoksi, että minusta(kin) tulee yhtyeenne rahallinen kannattaja varmaankin ensi viikon perjantaina.

Arvon vaari,
on hienoa, että aiotte mesenoida musiloivaa seuruettamme, ja pahoittelen sitä, että materiaaliamme ei löydy enempää edustamastanne vertaisverkosta. Syy tähän on varmaankin äänitieteemme heikohko laatu.

Lähes Teidän,
Juha Kuha
Juha Kuha - rakkaudesta "musiikkiin"
Käyttäjän avatar
Juha Kuha

ViestiKirjoittaja karhuwaari päivämäärä Ke Helmi 08, 2006 20:30

Mutta!

Muistin juuri etten ole ladannut laittomasti kyseistä Painileiri-kappaletta, sen sainkin yhtyeenne kotisivuilta :shock:

Löysin myös jostain osoitteesta(taisipa olla joku sivustonne /index-kansio) myös jopa 3 tai 4 muuta musiikkikappaletta, eli olen siirtänyt vertaisverkossa itselleni vain yhden tai kaksi musiikkikappaletta.

PS. sain muuten ruotsin-, ja maantiedonkokeista neloset, uusintakoetta odotellessa...
karhuwaari

Re: Painileiri

ViestiKirjoittaja carillo päivämäärä To Loka 19, 2006 16:06

karhuwaari kirjoitti:Olen alkanut vaivaamaan päätäni niinkin joutavalla asialla kuin yhtyeenne "Painileiri" kappaleen, joka on ilmestynyt TKTKTL-levyllä Soviet-Kuha-alaotsikolla, sanoituksia. Sanoitukset ovat muuten erittäin ymmärrettävät(tai, no... ainakin niistä saa selvää) ihan loppua lukuunottamatta. Voisinko siis mahdollisesti tiedustella kyseisen kappaleen sanoituksia, joko kokonaan, tai ainakin loppupuolelta.

Kiitän, vaikka ette antaisikaan mieltäni tyydyttävää vastausta.

Otanpa tässä erivapauden vastata edellä esitettyyn kysymykseen mihin "mä nyt vaan satuin löytämään" vastauksen netistä. Karhuwaari, pistäppäs googleen hakusana (lainausmerkkeineen) "molski hiksenä" ja kokeile onneas... terveiset ja kiitokset "vahvasti panostavalle jäsenelle" nimim. Rohtorille! :o
carillo

Palaa alueelle Sanoitukset