Rouva Braun

Kysy, joku vastaa - jos vastaa.

Valvoja: Kuha

Rouva Braun

ViestiKirjoittaja jarru päivämäärä Ma Touko 29, 2006 20:27

Anteeksi, että häiritsen Kuhan "muusikkoja", mutta minua on jäänyt häiritsemään onko kappaleessa nimeltä "Rouva Braun" kyseessä itse johtajan vaimo vai joku sattumanvarainen nainen. Jarru kiittää jo etukäteen jostakin syystä.
totuus puree
Käyttäjän avatar
jarru

ViestiKirjoittaja smr päivämäärä Ke Touko 31, 2006 8:10

Olen aina ajatellut kappaleen kertovan Eva Braunin vaihtoehtoisesta tulevaisuudesta. Eva-parka kun oli, tai ainakin aina halusi olla, juhlien keskipiste.
>: 4 8 15 16 23 42 █
Käyttäjän avatar
smr

ViestiKirjoittaja Jeesus Vipunen päivämäärä Ke Touko 31, 2006 11:02

En osaa suoralta kädeltä sanoa, mikä on totuus, mutta smr:n hypoteesi vaikuttaa sangen lupaavalta. Tarkempi analyysi kirjallisuusviitteineen olisi tietysti loistojuttu.
You can't write a chord ugly enough to say what you want sometimes, so you have to rely on a giraffe filled with whipped cream.
Käyttäjän avatar
Jeesus Vipunen

ViestiKirjoittaja Salainen Hannu Sinisalo päivämäärä Pe Helmi 23, 2007 22:34

Anteeksi kohteliaisuuteni (uusi piirre!), mutta itse biisi on yllättävän hieno. Kuuluu sarjaan biisejä, joista ei aluksi luule pitävänsä.
Irva vagyon: az én házam imádságnak háza mindëm népek közt, ti pedig mivé tëttétek? Rablók barlangjává!
Käyttäjän avatar
Salainen Hannu Sinisalo

Kuuluuko nyt?

ViestiKirjoittaja José päivämäärä Ma Helmi 26, 2007 14:21

Salainen Hannu Sinisalo kirjoitti:Kuuluu sarjaan biisejä, joista ei aluksi luule pitävänsä.

Sehän kuuluu sarjaan "Analoginen Kuha." Vai viittaatko kenties koko levyyn?
Neidillä oli pää.
José

Re: Kuuluuko nyt?

ViestiKirjoittaja Salainen Hannu Sinisalo päivämäärä Ma Helmi 26, 2007 16:09

José kirjoitti:
Salainen Hannu Sinisalo kirjoitti:Kuuluu sarjaan biisejä, joista ei aluksi luule pitävänsä.

Sehän kuuluu sarjaan "Analoginen Kuha." Vai viittaatko kenties koko levyyn?

No mutta luulisitko itse ensi silmäyksellä riemastuvasi sarjasta nimeltä 'Analoginen Kuha.'? Analoginenhan lakkaa sitä paitsi kohta näkymästä. Miten käy Testilaboratorion laulusarjan?
Irva vagyon: az én házam imádságnak háza mindëm népek közt, ti pedig mivé tëttétek? Rablók barlangjává!
Käyttäjän avatar
Salainen Hannu Sinisalo

Palaa alueelle Kysy Kuha.:lta