Siis onx tää joku poikabändi?

Kysy, joku vastaa - jos vastaa.

Valvoja: Kuha

Siis onx tää joku poikabändi?

ViestiKirjoittaja Dooris von Pissis päivämäärä Ma Heinä 30, 2007 21:07

Niin onx tää Kuha joku poikabändi? Mä löysin tän kun googlasin yhtä söpöö kundii. Mun mielest Q´ha olis coolimpi. Terkkuja sille söpölle toivoo Dooris :oops:
Dooris von Pissis

ViestiKirjoittaja Juha Kuha päivämäärä Ti Heinä 31, 2007 7:10

Arvon DvP,
vastoin yleistä tunnettuutta Kuha. on perustettu legendaarisen XL5-yhtyeen raunioille. "Söpöllä kundilla" viitannet yhtyeemme mannekiinipoikaan Moukari Monoseen, joka on elättänyt itsensä ja sukunsa jo useita vuosia tekemällä mallintöitä (?).
Juha Kuha - rakkaudesta "musiikkiin"
Käyttäjän avatar
Juha Kuha

ViestiKirjoittaja Dooris von Pissis päivämäärä Ti Heinä 31, 2007 10:20

Onx teil omaa tanssivideoo? Kuka on teiän koreografi? Kyl te muutkin ootte ihan söpöi, mut yx on yli kaikkien... :oops: Käyttex te keikoil ostareil niinqu itikses ja malmil?
Dooris von Pissis

ViestiKirjoittaja Bon Fotoni päivämäärä Ti Heinä 31, 2007 14:29

Arvon Pissis,

Kiitokset terveisistä.
Tanssivideo on ollut suunnitteilla jo pidemmän aikaa. Erillistä koreografia ei Kuha.:lla ole, sillä näin tieteellisen vallankumouksen aikana tarpeellisemmiksi ovat osoittautuneet aurinkoautografi, barografi, bibliografi, etnografi, fonografi, heliografi, kalligrafi, leksikografi, litografi, massaspektrografi, paragrafi, seismografi, termografi, topografi ja typografi, jotka ovat elintärkeitä tulevan levyn kannalta.

Tulevan tanssivideon toteutuksesta vastaa Juha Kuha, koska hänen lanneliikkeensä on kiistatta yhtyeen tunnetuin. Videon kaupallistamisesta vastaa tuottajamme Mungo Mononen, jonka näytöt tanssivideobisneksestä ovat vakuuttavat: http://www.youtube.com/watch?v=A4UrTaKG4O0
Käyttäjän avatar
Bon Fotoni

ViestiKirjoittaja Dooris von Pissis päivämäärä Ti Heinä 31, 2007 19:10

vauuu...

Mä katoin noit teidän pätkii ja yhen sekunnin kaduin, etten syntyny pojaks. On teillä lelut ja leikit.. ..ja viel noin vanhoina. Onnex tytöilkii on :wink: Mä jään oottaan sit tanssivideoo. Toi näyte oli tosi lupaava.

ps. koska teiän bändil on seuraava keikka. (en jaksa lukee näit teiän sivui kauheesti, kun tääl on niin sekavaa tekstii eikä oo paljon kuvia bändin jäsenist.)
Moi kaikille! Mä oon Dooris ja laulan duuris. Halataan ja kikatetaan kun tavataan. Mä laitan msn-osoitteen myöhemmin, jos joku opettaa mulle :-)
Dooris von Pissis

ViestiKirjoittaja Dooris von Pissis päivämäärä Ti Heinä 31, 2007 19:25

Tuben takii päätin kuitenkin kuunnella vähän teidän musaa, vaikken oo monee vuoteen kuunnellu muuta kuin Edelmanin Samulii. Kuulosti aika hyvältä. Yllätti. Mulle tuli ruotsalaisten lasten- ja nuorten leffojen taustamusa mieleen. Siis melodioista.
Moi kaikille! Mä oon Dooris ja laulan duuris. Halataan ja kikatetaan kun tavataan. Mä laitan msn-osoitteen myöhemmin, jos joku opettaa mulle :-)
Dooris von Pissis

Palaa alueelle Kysy Kuha.:lta