kuha-dilemma

Kysy, joku vastaa - jos vastaa.

Valvoja: Kuha

Onko mahodllista?

ei
3
20%
on
6
40%
milloin?
6
40%

Ääniä yhteensä : 15

kuha-dilemma

ViestiKirjoittaja carillo päivämäärä Ti Loka 17, 2006 9:55

Taustaa:
Vanhana kalifi- ja eritoten vesiapina-fanaatikkona ja sittemmin merkittävästi vähemmällä intensiteetillä bändiä diggailleena tulin vastikään epähuomiossa ja tietysti kännissä täysin muistamattomana ladanneeksi bändin kotisivulta painileiri-kappaleen.

Dilemma:
Nyt kun olen kuunnellut Painileiriä myös selvinpäin, muuttuu alati kasvava epävarmuuteni näin sanoiksi: Onko mahdollista -ja jos on, niin milloin- että Kuha. tekisi joskus tulevaisuudessa vielä niinsanotusti "kovemman" biisin kuin Painileiri? Noin sivumennen sanottuna itse en uskonut riman ylityksen olevan mahdollista bändin muutaman aikaisemmankaan biisin jälkeen, ja myönnän riemumielin olleeni väärässä. Mutta parastahan on varmistua asiasta kysymällä asianomaisilta, eikö totta?
carillo

ViestiKirjoittaja sim0n päivämäärä Ti Loka 17, 2006 10:06

Tuosta puuttuu vaihtoehto.

[X] Tissit
"Rock ei ehkä pelasta maailmaa, mutta saa aikaan sopivissa määrin mielenterveysongelmia." -Juha Kuha
Käyttäjän avatar
sim0n

ViestiKirjoittaja uttra päivämäärä Ti Loka 17, 2006 19:01

Hitto, vastasin väärin!
Utare!
Käyttäjän avatar
uttra

Re: kuha-dilemma

ViestiKirjoittaja Jeesus Vipunen päivämäärä Ke Loka 18, 2006 8:15

carillo kirjoitti:Mutta parastahan on varmistua asiasta kysymällä asianomaisilta, eikö totta?

En olisi siitä niin varma. Ehkä paras taho vastaamaan kysymykseen olisi joko kysyjä itse tai jonkinlainen oraakkeli. Uusia musiikillisia sikamaisuuksia on kuitenkin parhaillaankin tekeillä.
You can't write a chord ugly enough to say what you want sometimes, so you have to rely on a giraffe filled with whipped cream.
Käyttäjän avatar
Jeesus Vipunen

ViestiKirjoittaja kerubit päivämäärä To Tammi 04, 2007 15:47

Luen paraikaa vessalukemisena (Ankat loppuivat) David Deutschin teosta todellisuuden rakenne. Kirjassa kerrotaan oraakkelista, joka osaa antaa vastauksen kaikkiin tarpeeksi hyvin kuvailtuihin kysymyksiin, muttei siihen kuinka vastauksiin ollaan päädytty.

Ehkä tämä David Deutsch voisi toimittaa meille oraakkelin, jonka avulla ennustamme tulevaisuutta hyödyntäen kvanttivaahdon virtauksia. Meidän pitäisi vaan osata kysyä oraakkelilta oikeat kysymykset.

Koodi: Valitse kaikki
Onko mahdollista -ja jos on, niin milloin- että Kuha. tekisi joskus tulevaisuudessa vielä niinsanotusti "kovemman" biisin kuin Painileiri?
-Muodossa kysymykseen tuskin saataisiin vastausta. Luulen, että oraakkelille tulee kommunikoida binaarimuodossa kuvaillen maailmankaikkeutta kvanttipuurona.

Koodi: Valitse kaikki
00010001 10010110 1111000 10001001..
ja tehän tiedättekin jo loput.

Tämä oli muuten vuoden 2007 ensimmäinen kontribuutio tänne Kuha.:n keskustelufoorumille. Hyvä minä!
Käyttäjän avatar
kerubit

ViestiKirjoittaja Jeesus Vipunen päivämäärä La Tammi 06, 2007 13:08

kerubit kirjoitti:Tämä oli muuten vuoden 2007 ensimmäinen kontribuutio tänne Kuha.:n keskustelufoorumille.

Ja erinomainen sellainen.
You can't write a chord ugly enough to say what you want sometimes, so you have to rely on a giraffe filled with whipped cream.
Käyttäjän avatar
Jeesus Vipunen

ViestiKirjoittaja kerubit päivämäärä Su Tammi 07, 2007 10:21

Jeesus Vipunen kirjoitti:Ja erinomainen sellainen.

Kiitos. Tämä vilpittömästi positiivinen kommentti antaa lisää intoa uusille pseudotieteellisille tutkimuksille ja keskustelufoorumikirjoituksille.
Käyttäjän avatar
kerubit

ViestiKirjoittaja Jeesus Vipunen päivämäärä Ma Tammi 08, 2007 9:37

Pysykää lujana ja jatkakaa pseudotiedettänne, melkein koko Kuha.-yhtye tukee teitä. Ilahduttavaa, että tässä taiteen kyllästämässä maailmassa joku on liikkeellä aidosti tieteellisin intressein.

Ja mitä binäärioraakkeliin tulee, call any oracle - and the chances are good that the oracle will respond to you.
Käyttäjän avatar
Jeesus Vipunen

Palaa alueelle Kysy Kuha.:lta