Kuhakeisarin Palatsissa

Kysy, joku vastaa - jos vastaa.

Valvoja: Kuha

ViestiKirjoittaja moukari päivämäärä Ma Helmi 13, 2006 13:52

Siis mulla nyt yksi ylimääräinen, jonka voin lähettää sulle. Pistän mailia asiasta...
moukari
Site Admin

ViestiKirjoittaja corba päivämäärä Ma Helmi 13, 2006 22:29

moukari kirjoitti:Siis mulla nyt yksi ylimääräinen, jonka voin lähettää sulle. Pistän mailia asiasta...

Kävin tänään juuri ennen kuin jäänsärkiä oli menossa kiinni ja siellä oli kaikkia 3 levyä ainakin hyllyssä. Eli vielä ei ole kokonaan loppu.
malleus incus stapes cunnilingus
corba

ViestiKirjoittaja Kyoujin päivämäärä Ma Helmi 13, 2006 23:14

Tulipa tässä pieneen mieleeni kysymys, millainen liike tämä Keltainen jäänsärkijä on? Myykö paljonkin tätä ns. suomalaista undergroundia (voiko Kuha.:a enää siihen luetella?), vai onko kuten mikä tahansa muu levykauppa jossa vain sattuu tälläistä erikoisuutta olevan?

Ainoa toinen levykauppa jossa olen Kuhan levyä nähnyt on Aironmusiikki, josta ystäväni sen uusimman ostikin ja esitteli minut yhtyeen musiikille noin puoli vuotta sitten.
Käyttäjän avatar
Kyoujin

ViestiKirjoittaja sim0n päivämäärä Ti Helmi 14, 2006 1:05

Kyoujin kirjoitti:Tulipa tässä pieneen mieleeni kysymys, millainen liike tämä Keltainen jäänsärkijä on? Myykö paljonkin tätä ns. suomalaista undergroundia (voiko Kuha.:a enää siihen luetella?), vai onko kuten mikä tahansa muu levykauppa jossa vain sattuu tälläistä erikoisuutta olevan?

No, määrittele "suomalaista undergroundia". Onhan siellä aika paljon musaa, mutta enpäs tiedäkään, josko sieltä löytää hirveästi ulkohelsinkiläistä ug-kamaa. Kannattaa varmaan tiedustella täältä.

Kyllähän Kuha.:a Helsingistä saa melkein jokaisesta itseään kunnioittavasta levykaupasta. Jopa kansainvälinen nettikauppa CDON.COM myy TKTKTL:a.

edith x:2
"Rock ei ehkä pelasta maailmaa, mutta saa aikaan sopivissa määrin mielenterveysongelmia." -Juha Kuha
Käyttäjän avatar
sim0n

ViestiKirjoittaja corba päivämäärä Ti Helmi 14, 2006 10:05

Kyoujin kirjoitti:Tulipa tässä pieneen mieleeni kysymys, millainen liike tämä Keltainen jäänsärkijä on? Myykö paljonkin tätä ns. suomalaista undergroundia (voiko Kuha.:a enää siihen luetella?), vai onko kuten mikä tahansa muu levykauppa jossa vain sattuu tälläistä erikoisuutta olevan?

keltainen jäänsärkiä on suht pieni levyliike Tavastian (ja semifinaalin) vieressä. nykyään taas käytän sitä pääasiallisena ostospaikkana levyilleni helsingissä, suosittelen käymään. itse en kuuntele mitenkään erikoisesti "suomalaista underground" musaa, joten en tiedä sen valikoimista. patton-kuraa sieltä on ihan hyvin saanut, ja muuta kivaa ulkomaista.

sim0n kirjoitti:Kyllähän Kuha.:a Helsingistä saa melkein jokaisesta itseään kunnioittavasta levykaupasta. Jopa kansainvälinen nettikauppa CDON.COM myy TKTKTL:a.

Tosiaan TKTKTL:n on levittänyt "oikea" levy-yhtiö, jolla on paremmat myyntikanavat, joten levyä saa aika hyvin suomesta. En usko, että muita Kuha.:n levyjä helposti löytyy suomen levykaupoista.
malleus incus stapes cunnilingus
corba

ViestiKirjoittaja sim0n päivämäärä Ti Helmi 14, 2006 10:51

corba kirjoitti: En usko, että muita Kuha.:n levyjä helposti löytyy suomen levykaupoista.

Aivanpa totta löpiset. Ainakaan Helsingin ulkopuolelta.
"Rock ei ehkä pelasta maailmaa, mutta saa aikaan sopivissa määrin mielenterveysongelmia." -Juha Kuha
Käyttäjän avatar
sim0n

Edellinen

Palaa alueelle Kysy Kuha.:lta