Sinappisilli

Keskustelua muista bändeistä.

Valvoja: Kuha

Sinappisilli takaisin maailmankartalle?

Kyllä
2
25%
Ei
6
75%

Ääniä yhteensä : 8

Sinappisilli

ViestiKirjoittaja Arkkienkeli päivämäärä To Helmi 09, 2006 15:25

Foul Excrementin edeltäjä, hyvin progressiivinen ja vaihteleva projekti, joka kaikkien yhteiseksi ikäväksi kuoli n. puolitoista vuotta sitten.

Bändiin kuuluu
Arkkienkeli: Miksaus ja vokaalit
Nimetön Jaakko: Kitara ja miksaus
Limainensilli: Yleinen mulkku, sekä aika monen biisin inspiraatio.

Biiseissämme on vaikutteita metallista, hiphopista, gospelista ja jazzista, näin alkajaiseksi. Olin henkilökohtaisesti joutua suuriin ongelmiin erään biisimme takia, lähinnä siksi, että parjasimme siinä n. 2 metristä alkoholisoitunutta kössiä.

Pumpun koko tuotanto (roskaksi myös kutsuttu) on saatavilla osoitteessa http://onni.cygnnet.jkl.fi/~arkkienkeli/Sinappisilli

Kulttimaineemme takasivat suurimmaksi osaksi rallit Runescape Rap sekä Kari. Palautetta saa ja pitää antaa, sillä sen pohjalta päätämme mahdollisesta comebackista.
Elämä on raakaa ja ratsuväki julmaa.
Käyttäjän avatar
Arkkienkeli

ViestiKirjoittaja Ignatius päivämäärä To Helmi 09, 2006 15:51

Haluan korostaa, että minulla itselläni ei ole ollut minkäänlaista osaa tässä projektissa. Enhän edes tuntenut arkkista sen aikoihin. Koenkin loukkaavana, että näin yksinkertaisen huonoa ja sisällöltään lapsenomaista musiikkia verrataan niinkin mahtavaan ja (epä)pyhään kuin Foul Excrement.

Vaadin sinulta, Arkkienkeli, julkista anteeksipyyntöä maanantaina lyseolla. (sekä kupin kahvia automaatista)
Käyttäjän avatar
Ignatius

ViestiKirjoittaja sim0n päivämäärä To Helmi 09, 2006 15:57

Jätin tältä erää äänestämättä, ja vaadinkin Teitä, Arvoisa Enkeli lisäämään äänestykseen vaihtoehdon: "idontgiveafuck".

"Arvostaen",

-matias.
"Rock ei ehkä pelasta maailmaa, mutta saa aikaan sopivissa määrin mielenterveysongelmia." -Juha Kuha
Käyttäjän avatar
sim0n

ViestiKirjoittaja Arkkienkeli päivämäärä To Helmi 09, 2006 16:18

Niin, tosiaan vanha projekti on kyseessä ja myöskin kappaleiden sanoma on, öhöm, jokseenkin vanhentunut. Arvon Ignatius, en koskaan suoraan verrannut Sinappisilliä Foul Excrementiin, mainitsin vain, että Silli edelsi Excrementiä. Mainittakoon nyt vielä, että mahdollisen comebackin tullessa ajankohtaiseksi ei Sinappisilli edelleenkään mene Excrementin edelle kalenterissani. Minuakin ärsyttää Excrementin treenausmahdollisuuksien vähäinen määrä ja minusta olisikin äärimmäisen tärkeää järjestää jonkinlaista kokousta ennen Toukofestiä ja muita tapahtumia.

Yours Truly, Pope-Inquisitor Stefanus.

PS. Tulkitsemme kaikki äänestämättä jättäneet käyttäjät kuulumaan tuohon I don't give a fuck -ryhmään.

EDIT: Sinappisilli on äärimmäisen hyvä tapa houkutella TP:a.
Käyttäjän avatar
Arkkienkeli

ViestiKirjoittaja Ignatius päivämäärä To Helmi 09, 2006 16:38

Turha ottaa tosissaan edellistäni. Vaikka sinappisilli onkin uskomatonta kuraa, ei minua loukkaa mikään siihen liittyvä. Aika vaikeaa olisi elämä, jos nappailisin herneitä nenään jokaisesta pienestä asiasta.
Käyttäjän avatar
Ignatius

ViestiKirjoittaja Arkkienkeli päivämäärä To Helmi 09, 2006 17:51

Ignatius kirjoitti:Vaadin sinulta, Arkkienkeli, julkista anteeksipyyntöä maanantaina lyseolla. (sekä kupin kahvia automaatista)

Teillä, Hyvä Herra Ignatius, ei ole minkäännäköistä oikeutta vaatia minulta moista kohtelua. Tietäkäätten, jotta minä tarjoan kahvin vain ja ainoastaan omasta tahdostani. En katso olevani velvoitettu esittämään anteeksipyyntöä.

PS. Sitäpaitsi olen PA.
Käyttäjän avatar
Arkkienkeli

ViestiKirjoittaja Arkkienkeli päivämäärä To Helmi 09, 2006 20:21

Ignatius kirjoitti:Turha ottaa tosissaan edellistäni. Vaikka sinappisilli onkin uskomatonta kuraa, ei minua loukkaa mikään siihen liittyvä. Aika vaikeaa olisi elämä, jos nappailisin herneitä nenään jokaisesta pienestä asiasta.

Lepyttely on tässä tilanteessa aivan turhaa. Olet ansainnut verikoston niskaasi. Tapaamme Lyseon käytävällä kello 9:30 ja selvitämme tämän asian. Lopullisesti.
Käyttäjän avatar
Arkkienkeli

ViestiKirjoittaja Ignatius päivämäärä To Helmi 09, 2006 20:33

:'( rankkaa tappaa vanha tuttu.
Käyttäjän avatar
Ignatius

Palaa alueelle Muut yhtyeet